вівторок, 17 травня 2011 р.

Поезія міста

Теребовля – одне з найстаріших міст західноукраїнських земель. Першу письмову згадку про це місто зустрічаємо у «Повісті минулих літ» (1097 рік).
З того часу про Теребовлю написано чимало: історичні та краєзнавчі записи, художні твори.  Це місто оспівують поети. Ось декілька цитат:

«Теребовля, Теребовля,
Цвіт ясний Галичини.»
А. Мястківський

«Той шлях мене покликав і несе
У старовинне місто Теребовлю,
Де вулички вузенькі під горою,
А та гора історію пасе.»
С. Пушик

«На землях, скріплених любовю,
Поміж лісів, садів і нив,
Мале містечко Теребовлю
Сам Божий Син благословив.»
М. Петренко

«Де Теребовля островом гранітним
Звелась в лісах, де вічність голуба
Фортечні мури покрива, -  я звідти
І рід мій звідти, і моя судьба…»
Р. Качурівський

А я дуже люблю ось це:
«Над Теребовлею дощі,
Скрізь парасольки і плащі.
І мокне ліс, і мокне сад,
Над старим замком  - листопад.»
В. Гдаль

Повні тексти цих віршів, а також багато інших про Теребовлю чекають на вас у бібліотеці.

Немає коментарів:

Дописати коментар