вівторок, 1 березня 2011 р.

Книжкова виставка

Леся Українка і Тарас Шевченко - 
два  сонця гарячих української літератури

1. У всякого своя доля,
І свій шлях широкий…
2. Лети ж, моя думо, моя люта муко…
3. …Крилате слово – от моя стріла…
4. …Хто вам сказав, що я слабка, що я корюся долі?..


До тебе, Україно, наша бездольная мати,
Струна моя перша озветься.
І буде струна урочисто і тихо лунати,
І пісня від серця поллється.

                                          Леся Українка
 
Місяць яснесенький
Промінь тихесенький
Кинув до нас.
Спи ж ти малесенький,
Пізній бо час.

                                       Леся Українка                               


Доборолась Україна
До самого краю.
Гірше ляха свої діти
Її розпинають.          

                            Тарас Шевченко

Тече вода з-під явора
Яром на долину.
Пишається над водою
Червона калина.

                          Тарас Шевченко

3 коментарі: